gammo

kitchen & more

Ügyfélszolgálat: 06-70-603-9099
Nyitva tartás: 08:00-16:00 (H-P)

ÉRTÉKELÉSI ÉS MODERÁLÁSI SZABÁLYZAT

Jelen dokumentumban adjuk közre az értékelések kezeléséről szóló tájékoztatásunkat. Amennyiben Ön terméket vásárolt tőlünk és szeretné a termékre, annak csomagolására, kiszállítására, a futárszolgálat teljesítményére vonatkozó véleményét megosztani másokkal és velünk, akkor ezt a nyugodtan megteheti, az alábbiak figyelembe vételével. 

Cégünk a megvásárolt termék vásárló általi átvételétől számított hét nap elteltével e-mail levélben megküldi a vásárlónak azt a linket, amelyen keresztül beküldheti a szolgáltatásunkkal kapcsolatos írásos véleményét, így pl. a termékre, a cég működésére, a javítószolgálatunkra, a futárszolgálatra, a csomagolásra vonatkozó álláspontját. Észrevételeit örömmel fogadjuk akár szöveges, akár csillagokkal (egytől-ötig) megadott formában. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy tilos valótlan értékelést adni! 

Értékelést, véleményt csakis olyan személyektől fogadunk, akik valóban vásároltak tőlünk terméket, tehát akiknek teljesített rendelése van. A beérkezett véleményeket heti rendszerességgel dolgozzuk fel, azok a honlapunkra történő feltöltés, vagyis a publikálás előtt egy belső moderáláson esnek át: a minket vagy más vásárlókat esetleg becsmérlő, trágár észrevételeket nem publikáljuk, azok törlésre kerülnek, ugyanakkor a kritikát megfogalmazó észrevételeket ugyanúgy közreadjuk, mint a szolgáltatásunkkal mindenben teljesen elégedett vásárlók pozitív visszajelzéseit.

A leírt szöveget nem rövidítjük meg, nem írunk benne át semmit, ugyanakkor figyelembe vesszük az értékelések leadásakor az esetleg fennálló kulturális különbségeket, így amennyiben az értékelést leadó vásárló kultúrája szerint az egy csillag a legmagasabb, legjobb minősítés az elérhető ötből, úgy azt a magyarországi értékelési szisztéma  szerinti öt csillagra konvertáljuk, és fordítva úgyszintén. A rendelése teljesítését követően 30 napig fogadja rendszerünk a vásárlói véleményeket, így kérjük, ne késlekedjen sokat, ha véleménye van.

A honlapunkon közreadott vásárlói vélemények megtételük időpontja szerint csökkenő időrendi sorrendben jelennek meg honlapunkon (fentről, a legfrisebb értékelések felől lefelé görgetve találja az egyre régebbi értékeléseket). Amennyiben azt szeretné, hogy korábban leadott és közreadott véleménye, értékelése többé ne legyen látható, kérjük, jelezze ezt számunkra bármely elérhetőségünkön és kérését teljesítjük. 

Kérjük vásárlóinkat, vegyék figyelembe a véleményük beküldésekor, hogy ez a csatorna nem az ügyfélszolgálat része, tehát amennyiben az írásban leadott észrevételére választ vár tőlünk a vásárló, vagyis reklamációval szeretne élni, kérjük, forduljon ügyfélszolgálati kollégáinkhoz a megadott elérhetőségeken. (A véletlenül véleményként leadott reklamációs panaszt természetesen belső folyamatainkban továbbítjuk az ügyfélszolgálati kollégáinknak, akik természetesen felveszik a kapcsolatot a panaszossal, de ez biztosan több időt vesz igénybe, mintha közvetlenül az ügyfélszolgálatunknak jelzik a problémájukat).  

 

2% KUPON SZABÁLYZAT

Ügyfeleinknek minden teljesített vásárlás után emailben kupont küldünk, amelynek értéke a rendelésben szereplő termékek összegének 2%-a.

Az online kupont:

  • csak ugyanaz az ügyfél és csak egyszer használhatja fel három hónapon belül a következő rendelésének leadásakor,
  • nem ruházhatja át másra és nem vonhatja össze más kedvezményekkel, 
  • csak online rendelés leadásakor a megfelelő helyre beírva tudja felhasználni, és 
  • nem válthatja át készpénzre, alkatrészekre és olyan termékekre, amelyek nem találhatók meg a weboldalunkon.

Fontos, hogy ha a vásárolt termékek összértéke nem éri el a kupon értékét, akkor az egész kupon felhasználásra kerül.

Jelen Moderálási és Kupon Szabályzat 2022. május 30. napjától hatályos.